پویاسازان فناوری اطلاعات

پویاسازان فناوری اطلاعات

ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و حضور در اینترنت با 16 سال سابقه درخشان و جزء 10 شرکت برتر ایران.
پویاسازان فناوری اطلاعات

پویاسازان فناوری اطلاعات

ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و حضور در اینترنت با 16 سال سابقه درخشان و جزء 10 شرکت برتر ایران.

استمرار برتری گوگل در بینندگی ویدیوی آنلاین

وب سایت‌های گوگل در ماه ژوییه با 143.2 میلیون بیننده منحصر هم‌چنان در آمارهای مشاهده ویدیوهای آنلاین برتر ماندند، در حالی که یاهو با فاصله زیادی در مکان دوم قرار گرفت.

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سایت ویدیویی محبوب یوتیوب این موتور جست‌وجو منبع اصلی این ترافیک بود. گوگل برای افزایش درآمد از یوتیوب که چند سال قبل به مبلغ 1.65 میلیارد دلار خریداری کرد، تحت فشار قرار دارد.

بر اساس گزارش کام اسکار، مخاطبان ویدیویی یاهو 55.1 میلیون نفر بودند، در حالی که فیس‌بوک با 46.6 میلیون بیننده یک پله صعود کرده و به رتبه سوم دست یافت؛ Vevo به رتبه پنجم تنزل کرد و مایکروسافت با 45 میلیون بیننده منحصر این سایت آهنگ را پشت سر گذاشت و در رتبه چهارم جای گرفت.

بنا بر این گزارش، کاربران آمریکایی در ماه ژوییه نزدیک به 3.6 میلیارد تبلیغ ویدیویی مشاهده کردند و بیش‌ترین شمار تبلیغات ویدیویی را سایت هولو ایجاد کرد که به 783 میلیون رسید. هولو که حاصل سرمایه‌گذاری مشترک میان ان بی سی یونیورسال، والت دیسنی و نیوزکورپ است، در شمار مخاطبان با 28 میلیون بیننده منحصر در رتبه دهم قرار گرفت.

در مجموع 85 درصد از مخاطبان اینترنت آمریکایی در ماه ژوییه ویدیوی آنلاین مشاهده کردند. متوسط طول مدت ویدیوهای آنلاین 4.8 دقیقه بود، در حالی که تبلیغ‌های ویدیویی 9.8 درصد از کل ویدیوهای مشاهده شده را تشکیل دادند.



http://pouyasazan.org/viewnews.asp?t=itn&id=MTU5NDg5OA

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد