پویاسازان فناوری اطلاعات

پویاسازان فناوری اطلاعات

ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و حضور در اینترنت با 16 سال سابقه درخشان و جزء 10 شرکت برتر ایران.
پویاسازان فناوری اطلاعات

پویاسازان فناوری اطلاعات

ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و حضور در اینترنت با 16 سال سابقه درخشان و جزء 10 شرکت برتر ایران.

افزایش رضایت مصرف‌کنندگان از رایانه‌های شخصی

بر اساس یک بررسی جدید، مصرف‌کنندگان همانند گذشته از رایانه‌هایشان راضی بوده و آن دسته که رایانه‌های اپل دارند، از همه بیش‌تر رضایت دارند.

به گزارش سرویس فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امتیاز شاخص رضایت مصرف‌کننده آمریکایی برای رایانه‌های شخصی که بخشی از یک بررسی بزرگ‌تر شامل نظر مصرف‌کنندگان درباره وسایل الکترونیکی خانگی است، در 12 ماه گذشته از مجموع صد امتیاز به 78 رسید که سه درصد بیش‌تر از امتیاز سال گذشته و بالاترین امتیاز رضایت از رایانه‌های شخص از سال 1994 تاکنون است.

در رده رایانه‌های شخصی، اپل برای هفتمین سال پیاپی با 86 امتیاز توانست بالاترین امتیاز را به دست آورد که دو امتیاز بالاتر از سال گذشته و بالاترین امتیاز اپل تاکنون است.

نتایج مالی اپل نیز سطح بالایی از رضایت را نشان می‌دهد. این شرکت در سه ماهه اخیر 3.5 میلیون دستگاه رایانه مک فروخته است که 33 درصد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش یافته است.

امتیاز بیش‌تر سازندگان رایانه‌های ویندوز نیز بهبود یافت که تا اندازه‌ای به ویندوز سون، سیستم عامل جدید مایکروسافت نسبت داده شده که جایگزین نسخه قدیمی ویندوز ویستا شد.

شرکت دل 77 امتیاز کسب کرد که دو امتیاز بیش‌تر از سال گذشته است. هیولت پاکارد برای رایانه‌های برند HP امتیاز 77 را کسب کرد که سه امتیاز بیش‌تر از سال گذشته است و برای رایانه‌های برند Compaq همانند سال گذشته 74 امتیاز به دست آورد.

دسته‌ای که شامل سازندگان رایانه کوچک‌تری مانند سونی و توشیبا می‌شود، 77 امتیاز به دست آورد که سه امتیاز بیش‌تر از سال گذشته است.

دستگاه‌های الکترونیکی مانند تلویزیون‌ها و DVD و بلوری پلیرها در مجموع 85 امتیاز به دست آوردند که دو امتیاز بیش‌تر از سال گذشته است.

قیمت‌های پایین‌تر برای تلویزیون‌ها و DVD و بلوری پلیرها کمک کرده مصرف‌کنندگان درباره خرید این دستگاه‌ها احساس شادتری داشته باشند. این نظرسنجی از سوی دانشگاه میشیگان طرح شد اما اکنون توسط شرکت خصوصی ACSI LLC انجام می‌شود.


http://www.pouyasazan.com/viewnews.asp?t=itn&id=MTYxNzkzMA

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد