پویاسازان فناوری اطلاعات

پویاسازان فناوری اطلاعات

ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و حضور در اینترنت با 16 سال سابقه درخشان و جزء 10 شرکت برتر ایران.
پویاسازان فناوری اطلاعات

پویاسازان فناوری اطلاعات

ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و حضور در اینترنت با 16 سال سابقه درخشان و جزء 10 شرکت برتر ایران.

ضرورت فرهنگ‌سازی درباره‌ی امنیت اطلاعات ملی در کشور

کشور باید در راستای رسیدن به خودکفایی، از وابستگی به میزبان‌های خارجی خارج شده و در این رابطه فرهنگ‌سازی با موضوع امنیت اطلاعات ملی و آشنایی همگان با مزایای آن بسیار ضروری است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سیدحیدر مرتضوی - معاون زیرساخت تبیان - با بیان اهمیت میزبانی سایت‌ها در داخل کشور، بیان کرد: هدف ما تشویق مراکز دولتی و خصوصی جهت استفاده از میزبان‌های داخلی است، چراکه در راستای رسیدن به خودکفایی، کشور باید از وابستگی به میزبان‌های خارجی خارج شده و در این رابطه فرهنگ‌سازی با موضوع امنیت اطلاعات ملی و آشنایی همگان با مزایای آن بسیار ضروری است.

معاون زیرساخت تبیان با تاکید بر لزوم دعوت از حوزه‌های مختلف در استفاده از میزبان‌های داخلی اظهار کرد: نمایشگاه الکامپ با اختصاص سالن دولت الکترونیک، فضای خوبی را برای عرضه فعالیت‌های بخش حاکمیتی در حوزه فن‌آوری اطلاعات ایجاد کرده و با آشنایی دستگاه‌ها از فعالیت یکدیگر، به نوعی از موازی‌کاری‌ها کاسته خواهد شد.

او با بیان اینکه در نمایشگاه الکامپ برروی ارائه خدمات دیتاسنتر متمرکز خواهیم شد، گفت: در نمایشگاه خدمات میزبانی اختصاصی، میزبانی اشتراکی، سرویس اجاره فضا و سرورهای مجازی به تفکیک ارائه خواهد شد.

به گزارش ایسنا از ستاد خبری بخش دولتی الکامپ، وی تصریح کرد: الکامپ در ایران می‌تواند با مشارکت تمامی متولیان این حوزه به‌ عنوان نمایشگاهی که نماد قابلیت‌های ملی کشور در این صنعت است، برگزار شود و سال به سال بیش‌تر به این سمت گرایش ‌یابد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نمایشگاه امسال به بلوغ بیش‌تری رسید، اظهار کرد: باید در برگزاری و اثربخشی این نمایشگاه بیش از پیش فعالیت شود تا الکامپ در عرصه بین‌المللی و در سطح منطقه تاثیرگذارتر باشد.


http://www.pouyasazan.com/viewnews.asp?t=itn&id=MTY1MDAzMw

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد