پویاسازان فناوری اطلاعات

پویاسازان فناوری اطلاعات

ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و حضور در اینترنت با 16 سال سابقه درخشان و جزء 10 شرکت برتر ایران.
پویاسازان فناوری اطلاعات

پویاسازان فناوری اطلاعات

ارائه دهنده خدمات میزبانی وب و حضور در اینترنت با 16 سال سابقه درخشان و جزء 10 شرکت برتر ایران.

مهلت ارسال آثار به جشنواره‌ی ملی فاوا تا پایان بهمن‌ماه اعلام شد

خبرنگاران و فعالان رسانه‌های حوزه ICT تا پایان بهمن‌ماه جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ملی فاوا ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدمحمد حسین‌پور - رییس کارگروه رسانه جشنواره ملی فاوا - با بیان این مطلب، اظهار کرد: نخستین جشنواره ملی فاوا هم‌زمان با روز جهانی ارتباطات در سال آینده و به منظور ارج نهادن به تلاش‌های فعالان حوزه فاوا به همت وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

وی افزود: کارگروه‌های تخصصی با موضوعات مختلفی در دبیرخانه این کارگروه تشکیل شده است که کارگروه "رسانه" یکی از آن‌ها محسوب می‌شود.

او افزود: ارتقاء سطح کیفی و میزان اثرگذاری رسانه‌های فعال در توسعه فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات و تقدیر از اصحاب رسانه از جمله اهداف مدنظر این کارگروه تخصصی محسوب می‌شود.

مدیر کل روابط عمومی وزارت ارتباطات تصریح کرد: "خبر"، "گزارش"، "مصاحبه"، "تیتر"، "مقاله"، "ترجمه"، "عکس و طرح" و" نقد" از جمله بخش‌های مورد ارزیابی در این کارگروه است.

سیدمحمد حسین‌پور درباره چگونگی و شرایط شرکت اصحاب رسانه در این جشنواره نیز گفت: کلیه روزنامه‌نگاران، نویسندگان و خبرنگاران حوزه ICT در نشریات چاپی، خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری و رسانه‌های تصویری می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی تأکید کرد: متقاضیان باید آثار منتشر شده خود در رسانه‌های مذکور را که از ابتدای مردادماه سال 88 تا ابتدای بهمن‌ماه سال جاری به رشته تحریر در آورده‌اند، به دبیرخانه دائمی جشنواره ملی فاوا ارسال کنند.

رییس کارگروه رسانه جشنواره ملی فاوا با بیان این که تاکنون تعداد زیادی از آثار فعالان این حوزه به دبیرخانه ارسال شده است تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند پس از ثبت نام الکترونیکی از طریق سایت جشنواره ملی فاوا به آدرس www.festfava.ir ، آثار خود را به صورت الکترونیکی و نسخه اسکن شده، به نشانی پست الکترونیکی festfava@ict.gor.ir ارسال کنند.



http://www.pouyasazan.com/viewnews.asp?t=itn&id=MTcxMDQwMA

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد